Banner Esquerdo MPG

1923 - 2023 Centenario do Seminario de Estudos Galegos

• O 12 de outubro de 2023 celebrarase o centenario da fundación do Seminario de Estudos Galegos no castro de Ortoño.
  • O Consello da Cultura Galega, o Museo do Pobo Galego e a a Real Academia Galega  reuníronse o 6 de setembro de 2022 para promover un programa conmemorativo conxunto e articular a coordinación de outras institucións relacionadas co Seminario de Estudos Galegos.
  • A Dirección Xeral de Cultura e a Secretaría Xeral de Política Lingüística, en representación da Xunta de Galicia, asistiron a reunión e estiveron de acordo na proposta inicial de actividade coordinada.
  • O Museo do Pobo Galego, dentro do programa conxunto, encargouse en particular de organizar as seguintes actividades:

Un proxecto colectivo

Entidades e institucións promoven o Centenario.